Bääääääääästa helgen <333

Det började på fredagen sov jag över hos Moa där åt vi as mycket godis (höll på att spricka ) och kollade på SAW den var as läskig !!!!! Sen var det lördag och då åkte jag hem sn in till sta köpa pricenter till NETTAN & SANNA <3
Sen på kvällen var jag på disco hos dom och där var världens gulligaste kille EDMUND <333333333
men vi dancade tryckare lite strul sen hem och sova <3
Dan efter på söndagen var jag mamma pappa och syrran på brunch med kommpisar och världens gulligaste bebis men blääääää hon spydde i mina händer fy fan men vvad ska man göra bebisar e bebisar :P
Men efter brunchen spelade jag pappa mamma syrran kian peter & linda bowling <3
VÄRLDENS BÄSTA HELJ ( <3<3 EDMUND <3<3 :p ;) )
DAGENS LÅT <3   : Akon – Beautiful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0